Monday, October 8, 2018

BUANG PARUT JERAWAT DENGAN RAWATAN LASER PIXEL

ANDA ADA MASALAH PARUT JERAWAT YANG MENYEBABKAN ANDA KURANG BERKEYAKINAN  
JANGAN RISAU  
DENGAN ADANYA RAWATAN LASER PIXEL DI MARISSA AESTHETIC SEGALA MASALAH ANDA PASTI DAPAT DISELESAIKAN 




Bagaimana Laser Pixel mampu membantu meningkatkan tekstur dan liang terbuka ? 

Rawatan Laser Pixel  meningkatkan penampilan anda dengan menjejaskan hanya sebahagian kecil daripada kulit anda pada satu masa dengan beribu-ribu bintik laser mikroskopik kecil.
Selepas Rawatan Laser Pixel pertama anda, anda akan mula merasakan perbezaan kulit anda, kerana ia secara beransur-ansur menjadi lebih lembut, licin dan lebih segar. Garis halus di sekitar mata anda akan pudar, dan pori-pori anda akan dikurangkan, jadi pewarna tidak sekata dan bintik-bintik coklat yang disebabkan oleh penuaan dan pendedahan matahari.

Fungsi Laser Pixel

Atasi masalah jerawat & bintik-bintik merah.
Memebaik pilihkan kesan parut jerawat.
Merawat jerawat aktif.
Membuang kulit kusan.
Mengurangkan garis halus pada wajah.
Menyegarkan kulit & dilakukan setiap 2 bulan sekali kesan yang terbaik

Kelebihan rawatan laser pixel 
Antara kelebihan rawatan ini:

Tekstur kulit yang lebih baik dan tegang.
Boleh dilihat kesan serta-merta.
Boleh pergi bekerja seperti biasa sejurus menjalani rawatan. 
Kesan yang tahan lama.
 Ketidak selesaan yang minimum.


Apakah yang berlaku selepas rawatan laser pixel ?

Kulit akan mempunyai tanda merah jambu selama 5 hingga 7 hari.Ini adalah tanda biasa bahawa kulit sangat menyembuhkan , bahawa tisu dermal sedang diperbaikli dan terdapat peredsran darah ynag baik dan secara umumnya  akan hilang dalam 2 atau 3 hari .

Anda tidak boleh memakai alat solekan atau mencukur selepas rawatan ini.

Kulut epidermis baru berkembang dengan segera , dalam masa 24 jam. Kulit anda secara semula jadi dan bersungguh -sunggguh mengelupas sebagai kulit epidermis bagi menggantikan tisu mati. Pengelupasan tanda kesakitan dan penggunaan pelembap akan menutup wajah penipisan 


Pastikan anda menggunakan pelindung matahari sekurang-kurangnya dua kali sehari untuk melindungi kulit anda dari pendedahan matahari semasa kedua-dua fasa penyembuhan dan untuk beberapa bulan selepas rawatan.Sapukan pelembap matahari dengan SPF - 30 plus. Untuk perlindungan tambahan , gunakan topi lebar semasa di bawah cahaya matahari.

Selama beberapa minggu dan bulan berikut, tubuh membaiki tusi dermal yang lebih mendalam yang telah terjejas oleh rawatan pecahan, menghasilkan perubahna yang lebih baik yang berkaitan dengan penampilan yang sihat dan muda.



TESTIMONI CIK MIRA


"Saya Mira berusia 24 tahun dan bekerja sebagai Administrator. Bagi saya bekerja sebagai admin sangat perlu menitik berat dalam penjagaan muka untuk berhadapan dengan orang ramai. Walaupun saya bekerja sebagai admin tetapi penapilan kurang memusakan untuk diri saya dan orang yang saya jumpa. Tetapi kini segalanya telah berubah sejak saya membuat rawatan laser pixel di marissa aesthetic.Sekarang keyakinan saya makin bertambah dan tidak malu untuk berhadapan dengan orang ramai " Cik Mira, 24 tahun.



INGIN WAJAH TANPA PARUT DAN CELA ?

Jadi tunggu apa lagi. Jom jom dapatkan rawatan anda di Marissa Aesthetics sekarang !

Hubungi rangkaian Marissa Aesthetic atau kunjungi kami













No comments:

Post a Comment